Drodzy Klienci, przeprowadziliśmy się na Wolską 84/86, magazyn B, wejście W-5, piętro 1. Prosimy o zapoznanie się z informacjami organizacyjnymi. :)
Zamówienia za pobraniem lub opłacone (szybkie płatności eCard lub zaksięgowane) złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia. Podane terminy dotyczą dni roboczych.
Wiemy, że nie lubicie przepłacać, dlatego wprowadziliśmy darmową wysyłkę (każdy przewoźnik).
Twoje zamówienie musi przekroczyć wartość:
Zalogowani - od 100 zł
Niezalogowani - od 150 zł
Paczkomaty Inpost realizują dostawy przeważnie w 24 – 48 h od nadania. Zamówienie zostanie dostarczone do wybranego paczkomatu.
Cena wysyłki:
Przedpłata i szybkie przelewy: 9,90 zł
Płatność za pobraniem: + 4,99 zł*
*UWAGA: przy wybieraniu paczkomatu upewnij się, że opcja pobrania jest dostępna.
Kurier DHL to najszybszy sposób dostawy. Dostawa trwa zwykle 24 h w dni powszednie. Niestety nie mamy wpływu na godziny doręczenia, więc warto podać adres, gdzie kurier najpewniej Was zastanie.
Cena wysyłki:
Przedpłata i szybkie przelewy: 12,90 zł
Płatność za pobraniem: + 4,99 zł.
Kurier Pocztex48 przeważnie doręcza paczkę w 48 h - 72 h od nadania. Warto wybrać adres, gdzie łatwo będzie Państwa zastać. W przypadku odbioru w punkcie do wyboru mają Państwo punkty odbioru jak stacje Orlen, Kioski Ruchu i placówki pocztowe Poczty Polskiej.
Cena wysyłki:
Przedpłata i szybkie przelewy: 12,00 zł
Płatność za pobraniem: + 4,99 zł.
Kurier Pocztex48 (Odbiór w punkcie) - 11,00 zł
Płatność za pobraniem: UWAGA: Punkty Odbioru Pocztexu takie jak sklepy Żabka i Kioski Ruchu nie pozwalają płacić za pobraniem.
Zamówienie zwykle będzie gotowe kilka minut od złożenia. Odbierzesz je w sklepie w Warszawie, pod adresem Górczewska 23. Dokładna mapka w zakładce obok :) Oczywiście sam odbiór nic nie kosztuje. Za zamówienie możesz zapłacić kartą lub gotówką.
Mieścimy się pod adresem Górczewska 23 (obok sklepu Carrefour - wejście od ulicy Górczewska). Zamówienie złożone online będzie na Ciebie czekać spakowane. Ty decydujesz, czy chcesz coś odłożyć, dołożyć, wymienić. Nie ma problemu. Jesteśmy dla Ciebie. Możesz też po prostu wybrać coś na miejscu :)
Poniedziałek - Piątek: 10:00 - 18:00
Sobota - Niedziela: Odpoczywamy z przyjaciółmi i rodziną, aby od poniedziałku witać Cię z uśmiechem i nową energią :)Na miejscu możesz zapłacić zarówno Gotówką (prosimy o drobne, ale jak nie masz, to żaden problem) jak i Kartą Płatniczą.
Metro (II Linia Stacja Młynów): Czwarta od świętokrzyskiej, około 8-10 minut jazdy od Centrum. Jesteśmy prawie przy wyjściu, musisz pójść w kierunku centrum i tam na Ciebie czekamy ;)
Autobus (Przystanek Płocka Szpital): 171, 190, 102, 103, 136
Tramwaj: 10, 11, 13, 26, 27 (przystanek Płocka) + spacer (około 600 m)
Pociąg: Stacja Młynów + 3-4 minuty spacerem w kierunku Płockiej.
Jak z parkowaniem? Najłatwiej zaparkować na tyłach Górczewskiej 23. Wjazdy od ulicy Syreny lub Rabsztyńskiej. Możesz też próbować zaparkować na Górczewskiej (Uwaga: Strefa Płatnego Parkowania), przed naszym sklepem jest kilkanaście miejsc parkingowych:)
Rowerem: przy naszym sklepie są stojaki do Waszej dyspozycji.
Zapraszamy :)
Po złożeniu zamówienia zostaniesz poproszony/a, o wpłatę pełnej kwoty zamówienia na konto bankowe (PKO BP): 22 1020 4900 0000 8502 3177 7245. Po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczniemy realizację zamówienia. Kompletne dane otrzymasz w mailu potwierdzającym zamówienie.
Za zamówienia zapłacisz przy odbiorze zamówienia. W zależności od sposobu dostawy może to być Kurier, Paczkomat lub inny.
Po złożeniu zamówienia zostaną Państwo przekierowani na stronę operatora szybkich płatności. Po otrzymaniu przez nas wpłaty, rozpoczniemy realizację zamówienia. Obsługujemy większość banków, Kart (Visa, Mastercard) i sposobów płatności w tym także BLIK, Pay by Google i wiele innych.
Oferujemy również odroczoną płatność PayPo kliknij w grafikę pówyżej aby dowiedzieć się więcej. W skrócie masz 30 dni na opłacenie zamówienia. Możesz zreyzygnować bez "mrożenia" pieniędzy i nic to nie kosztuje. Dopiero po 30 dniach płatność rozkłądana jest na raty. Wszystkie informacje otrzymasz przed zgodą.
Jest to forma możliwa wyłącznie w Warszawie w przypadku wybrania odbioru osobistego zamówienia.
Jak zawsze, nie ma problemu :) Napisz do nas email z informacją o tym. Pomożemy i wyślemy Ci komplet informacji co i jak:)
Robimy co możemy, aby byli Państwo zadowoleni. Czasem jednak zdarza się, że pomimo naszych starań “coś poszło” nie tak. Przepraszamy. Poniżej kilka pomocnych informacji jak podstępować.
Nie musisz rozpaczać nad nietrafionym prezentem :) Prawnie wymagana formułka: Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a w przypadku gdy sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
Zwrot zakupionych gadżetów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia (prosimy o kontakt a prześlemy wzór), podobnie jak zwrot środków przez Sprzedajacego. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Umowa jest uważana za niezawartą, a kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu.
W praktyce jak to robimy w GodsToys.pl? Prosimy o kontakt i informację, a mailowo o wszystkim poinformujemy, prześlemy wzory odstapienia i odpowiemy na wszystkie pytania :) Masz prawo od odstąpienia i nie planujemy Ci tego utrudniać. Lubimy naszych Klientów i staramy Ci się zawsze iść na rękę :)
Przeważnie zwroty odbywają się za pośrednictwem E-Zwrotów Poczty Polskiej lub Szybki Zwrot Paczkomatem. Wystarczy wpisać GodsToys.pl i wypełnić formularz
Jeżeli chcesz zareklamować kupiony produkt. Skontaktuj się z nami i opisz możliwie dokładnie zaistniały problem. Podaj nazwę produktu i nr zamówienia oraz co “jest nie tak”. Nasz pracownik możliwie szybko (zwykle w ciągu 24 h - 48 h) odpowie Tobie jak należy dalej postąpić. Przepraszamy :( ale nie martw się - zawsze staramy się rozwiązać problem z korzyścią dla Ciebie :)