Nie masz żadnych produktów w koszyku.

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Z racji powtarzających się pytań. Poniżej zamieszczamy odpowiedzi :) gdyby jednak nadal coś było niejasne, proszę śmiało dzwonić :)

1. Ile trwa dostawa?

Standardowo zamówienia realizujemy w ciągu 7–14 dni roboczych, chyba że w opisie produktu zaznaczono inaczej. Po wysyłce otrzymasz numer śledzenia, dzięki któremu możesz na bieżąco sprawdzać status przesyłki.

2. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście. Podczas składania zamówienia zaznacz opcję „Chcę otrzymać fakturę VAT” i podaj dane firmowe (NIP, nazwa, adres). Faktura zostanie przesłana drogą elektroniczną w pliku PDF na podany e-mail.

3. Co w przypadku, gdy produkt jest wadliwy?

W przypadku stwierdzenia wady produktu prosimy o kontakt z naszym Działem Reklamacji. Wspólnie ustalimy, czy produkt należy odesłać do naprawy, wymienić na nowy, czy też zwracamy pieniądze. Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie i staramy się zawsze znaleźć rozwiązanie najwygodniejsze dla Klienta.

4. Co zrobić, aby zwrócić produkt?

W sklepie GodsToys.pl przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni kalendarzowych (jeśli jesteś Konsumentem). Wystarczy poinformować nas pisemnie o chęci zwrotu towaru (mailowo lub poprzez formularz zwrotu), a następnie odesłać produkt w stanie nienaruszonym na nasz adres. Szczegółowe zasady opisane są w Polityce zwrotów.

5. Jak otrzymać zwrot pieniędzy?

Po przyjęciu zwracanego towaru weryfikujemy jego stan. Jeśli nie ma przeciwwskazań, zrealizujemy zwrot środków na to samo konto lub kartę, z której dokonano płatności. Zwrotu dokonujemy zazwyczaj w ciągu 14 dni. Możesz sprawdzić szczegóły w Polityce zwrotów.